Mer vitaminer och fibrer

Har nyss ätit lite och är nu på väg. Lite mat sitter aldrig fel i magen, verkligen inte.. Känns skönt att komma tillbaka, för man hamnar verkligen ur vardagen när man är ledig för länge. Jag blir alldeles för rastlös och slapp. Nej nu ska det allt bli fart på lilla damen! Lite spring kommer göra gott!

Fick en litet träningspass nu på morgonen och det var välbehövligt. Känner att den typiska vinterperioden kommer och man äter tyngre känns det som. Även om jag inte går upp, så tror jag kroppen behöver mer fibrer och vitaminer. Man behöver all bra energi man kan få när vintern närmar sig.

Annars händer inte så mycket. Har tänkt en del, vilket är återkommande ibland. Tyvärr får man se sidor hos vissa människor som visar på hur egoistiskt människor tänker. Jag förstår inte sånt, men jag är för snäll och har svårt att tänka så. Men när man känner av sådant och hur folk vänder kappan efter vinden, då är det bara att dra öronen åt sig, vara mer på sin kant och så kan man önska dem lycka till.

Nej nu ska jag underhålla min man med att gör adet jag är bra på - prata!

Puss o kram

Kommentera här: