120131


Dagens tänkvärda ord! Kändes så passande.



(från http://www.bloggfamiljen.se/hannah/)


Då var det tisdag redan! Jag känner mig ganska proppad med energi och känner att jag redan fått ut lite gott av dagen! Har handlat på rea och fyndat snygga tallrikar, självklart fixat med tvätten och annat här hemma. Dessutom trillade tio biobiljetter ner i postlådan, så SF here we come! Alltså är en ny härlig dag i full fart.

Vaknade ganska sent, men före klockan! *ler* Dock var det svårt att somna och jag kände en kvart efter jag lagt mig, att det fungerar inte att somna. Så jag gick upp igen och H med, tog en kopp te och tittade på de nya avsnitten av Two and a half men. Mitt i kom John Blund och det var dags att krypa till kojs. Somnade bums!

Kom upp idag och hann ta en kopp kaffe och vika lite tvätt. Gick ner för att fixa med H:s jacka som visade sig ha en knapp som satt löst. Fick lite pengar tillbaka och så var det frukostdags. Så himla gott! *yummie* Köpte en ny salami igår som bara var så god.

Efter frukost bar det av till stället här på orten som har utförsäljningsrea. Köpte jättefina tallrikar till 70%. Jag är så nöjd! Nu kan man ha mer middagar. Jag gillar sådant så mycket. Det ska se fint ut och allt smakar sedan mycket godare. Speciellt med trevligt sällskap.
Ska gå dit igen lite senare. Klarade inte av att bära mer själv. *ler*





Hem och tog hand om tvätt och hittade dessa i postlådan! *wiie* Nu ska det bli bio av. Helt otroligt vilken skillnad på pris. Istället för fullt pris mellan 100-120 kronor per biljett, så betalade vi ynka 72 kronor styck.




Nu ska min dag fortsätta med lite träning!!

Puss på er







Kommentera här: