121130

 
          
          
 Dekorationen är inte klar, men de fina siffrorna kommer från Kreativ Blomsterservice.
 
 
 
God morgon!!
 
Har varit uppe ett tag och känner mig väl inte så jättemycket bättre. Ute skiner solen och det ser ut att bli en kall klar och fin dag. De vinterdagarna är de bästa.
 
Gårdagen ägnades även den åt mycket vila. Men jag pysslade lite och gjorde den halvklara dekorationen längre upp. Mer blir när jag blir bättre. De fina siffrorna kan inhandlas på Kreativ Blomsterservice. En kollega på mitt jobb, som även gjorde min fina brudbukett. Gå in på länken, så får ni se mer av hennes fina kreationer.
 
När jag ändå tog fram ljusen, så skiftade jag kuddfodral i soffan, så det blev lite mer lila hemma. En liten färgklick i vardagsrummet, förnöjer!
 
          
 
         
          
 
 
Middagen bestod av en god blandtallrik. Denna mat skulle jag nästan kunna äta dagligen. Jag tycker verkligen det är så gott!
          
           
 
Resten av kvällen satt jag ned och var kreativ. Vi gjorde klart tackkorten. Så att sitta avslappnat i soffan med datorn, var ett bra alternativ. Det tog ex antal timmar, eftersom vi vill individualisera alla. Det är så mycket mer personligt. Jag gillar sånt och så tycker jag det är på tiden att vi sätter fart. Våra gäster kan inte vänta hur länge som helst för att få dem. *ler*
 
Men men.... Nu ska jag försöka göra lite frukost. Äta bör man... Resten kan ni nog. *ler*
 
Kramis

Kommentera här: