120930

 
God Morgon!!
 
Tidigt i mina ögon och lite sömn.. Idag bli det vila och tvätta. Allt som jag riktigt har på listan att göra. Mina ben vill inte aktivera sig så mycket och inte kroppen heller.
Kom inte i säng förrän sent, så vila är bästa medicinen idag!
 
Den här veckan har gått så fort, men ändå känns det som om vi varit så länge i Norge. Konstigt, men som jag alltid säger. Måndag kan gå lite sakta, men sedan sätter det fart. Jobbar ju mycket, så det är väl säkert svaret, men det är bara roligt.
 
Ja, vad har hänt? Vi har bestämt oss för tårta och det känns som en stor lättnad. Är nöjd som bara den, så nu längtar jag efter att få se den. *ler* Annars har jag bara jobbat och då menar jag bara jobbat. Man ska ändå vara glad att man verkligen har ett jobb man tycker om och kollergor man tycker om.
 
Fredagen blev en lång dag på jobbet, från tidig morgon till sen kväll, men så blir det ibland. Gårdagen började inte så farligt tidigt, men fullt upp hade jag för det. På kvällen hade jag ett litet sällskap, så där försvann tiden igen fort.
 
Det här pysslar ena kollegan med på eftermiddagsfikat... *ler* 
    
            
 
Fin dukning....
         
         
 
Nu ska jag röra på mig kära vänner!
 
Puss o kram
 
          

Kommentera här: