Plockmat igen!

 
Då har snart denna dagen gått mot sin ända.. Tiden gå fort och nu väntar min serie och sedan sängen. Känner mig inte jättetrött, men John Blund tittar in när man in när man minst anar det.
 
Dagen har rullat förbi och jag har fixat lite, packat lite, varit ute på en timmes promenad och sedan blev det ett besök till läkaren. Hon undersökte örat och det är fortfarande infekterat, men det går mot bättringsvägen. Hon sa att jag har haft en virusinfektion. Jag vill mest ha ett svar på när det tar slut. Allt jag behöver. *ler*
 
Sedan har jag handlat lite, ätit, lagat middag osv... Kvällen middag blev simpel - plockmat, men visst är det gott. Grillad kyckling, grekisk sallad, små snittar med smögenröra och kokt ägg, potatissallad, chilibearnaise, pepparsås, quesadillas osv.  Det fick räcka för ikväll! Jag älskar plockmat! Blir alltid lika proppmätt! *ler*
 
          
 
          
 
Nu väntar min kära serie!
 
Puss o kram!

Kommentera här: