Vi närmar oss..

 
En rätt effektiv hemmadag börjar gå mot sitt slut. Har hunnit med allt som ska fixas och firat H:s mamma på hennes födelsedag.
Imorgon väntar en ny vecka och roligt ska det bli. Augusti väntar nu runt hörnet och det är alltid spännande att gå en ny månad till mötes.

Här hemma har jag tvättat, packat och städat lite. Ägnat mig åt manikyr, fixat lite och så vidare. Det är en sådan dag man måste ha vissa söndagar helt enkelt.
På eftermiddagen åkte vi över till H:s mamma och firade henne lite. Vi blev bjudna på mumsig mat och jag har äntligen ätit första kräftorna för i år. Mums!! Det är något jag längtat efter. Ser fram emot många mer kräftor.
 
          
 
          
 
De goda kräftorna..
          
 
Dolma/Sarma och kött. Det var längesedan och smakade mycket gott!
          
 
 
Väl hemma fortsatte mitt tvättande och jag var tvungen att göra klart det sista inför morgondagen. Sedan har jag suttit i soffan och njutit av god frukt, lite mat och mina hembakta cookies. Varför inte passa på och njuta ordentligt när det väl finns en matlust till det! Jag passar på, tro mig!

          

 
Hur har er söndag varit? Nu väntar en ny vecka och jag önskar er en fin början på den nya veckan.
 
Kram kram
 
 

Kommentera här: