130531

 
Morning!!
 
Här har jag vaknat till och skakat liv i mig själv. Har med glädje fått sova åtta timmar i sträck i natt! *ler* Nu väntar en dag med varmt och soligt väder! *wihuu*
Idag ska det solas och tränas!! Som jag har längtat efter denna sol!! Dessutom är det fredag, en glädje i mångas ögon.
 
Tillbaka till gårdagens, så flöt den på minsann. Det tvättades när vi fick chansen till att använda tvättstugan på vår tid. *ler* Mja, sjätte gången det händer på cirka två månader. Dessutom var vi iväg och handlade en hel del mat. Lika bra att passa på innan kvällen.
 
Gårdagen bjöd även på ett träningspass. 15 minuters cykling och 10 minuters powerwalk varvat med löpning. Jag får anpassa min träning lite mer nu, speciellt om det trycker för mycket, men så länge jag kan träna, så är det underbart. H ville ha ett kort träningspass, så vi stretchade och åkte hem.
 
Lite mat, tvätt och dusch väntade. Jag var helt slut en stund, men vi åkte iväg med bilen och kom hem lagom för att börja laga middag och ta hand om mer tvätt. Den här gången kändes det som ett berg som aldrig ville slut. Helt sjukt mycket tvätt och jag har fortfarande mer att hämta.
 
Middagen fick ätas i vardagsrummet, då hela lägenheten ser ut som en tvättstuga.. *ler*
 
         
 
Vi såg på film och tog det ganska lugn resten av kvällen. Sängen väntade och det var inte fel.
 
Idag väntar i alla fall en ny dag och jag är så taggad för sol. Himlen är helt molnfri och då ska man ut i solen! Jag vill ha färg! *ler*
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
Kramis

Kommentera här: