131130

 
            
 
Lördag it is! Morgonen började här vid kvart i nio med en skön dusch, lite morgonkaffe och sedan frukost i lugn och ro till melodikrysset. Kunde inte fått en mycket bättre start på dagen.
 
Tillbaka till igår, så var det en relativt lugn eftermiddag hemma hos mamma och pappa. Lilleman sov en hel del och jag tog det lugnt och bara var.
När mamma och pappa kom hem blev det lite gos, en hel del prat och så lagade mamma en mycket god middag! Tex-mex!
 
          
 
          

          
 
Efter middagen hade vi tv-stund och jag var rätt trött, så såg fram emot att få sova. Lilleman somnade vid tio, men vaknade så klart en halvtimme senare och ville absolut inte somna om. Tji fick jag och han somnade halv tre mycket övertrött. Snälla mamma hjälpte mig och bytte av.
 
Fick sovmorgon till kvart i nio i alla fall, med ett snabbt uppvaknande för mat. Hann duscha och göra kaffe innan lillskrutten ville ha lite uppmärksamhet för att snabbt somna om. Kunde i lugn och ro njuta av en lång frukost med mamma och pappa till melodikrysset. Riktigt mysigt!
 
Nu är mams och paps iväg och gör ett lotteri, Lilleman har åter igen somnat och jag får egentid. Lyx! Känner mig riktigt avslappnad och behöver inte göra något. Kan inte påstå att det har skett sedan han föddes. När vi är hemma och H har tagit honom med sig en timme, då har jag alltid så mycket måsten att hinna med. Det finns alltid en inre stress hemma. Byte av miljö gör därför verkligen gott och en inre ro infinner sig på ett helt annat sätt.
 
Nu ska jag ta och fortsätta njuta!
Hoppas ni får en underbar lördag!
 
Puss och kram
 
 
          
 
 
          
 

Kommentera här: