130930

 
Välkommen fina höstdag!
 
En dag kvar till en ny månad, en av de bästa månaderna på året enligt mig. *ler* Har sovit som en prinsessa och min kväll slutade på bästa sätt, med benen i högläge, nya favvoserien och lite godis.
Nu är jag redo för en ny dag och jag har en del att ta itu med, så jag ska alldeles strax börja!
 
Gårdagen var en bra "recoverydag". Precis som en söndag ska vara! Jag låg i soffan, tvättade, handlade lite mat, somnade 45 min och sedan var min kära man väldigt hungrig. Det var bara att börja laga mat. Ett helt nytt recept som jag själv gillade och jag ska ta och lägga upp det lite senare.
 
Vi njöt av en god middag framför teven. Vårt kära kök var helt belamrat av all ren tvätt!! Ingen vacker syn, men så är det bara!
Jag stannade hemma och H åkte iväg till huset. Mina ben var så svullna, så det var skönt att slippa gå så lite som möjligt. Passade på att lägga ansiktsmask, ta hand om mina fötter och ta en riktigt lång och varm dusch. Det är underskattat och det är lika bra att passa på när man kan!
 
Kvällen bjöd senare på serien "Person of Interests", fötter i högläge och godis. Lakrits ska det vara! Hur mumsigt som helst! Somnade dock i tre programmet och fick krypa till kojs. Har sovit otroligt gott och länge. Det blev en bra start på dagen! H gick och handlade lite frukost och jag gjorde iordning resten, så fick det bli mysfrukost hemma i lugn och ro.
 
Nu är jag alltså redo för att sätta igång dagen eller jag måste väl det mer eller mindre! Tar det sakta men säkert! *ler*
 
Önskar er en "fabulous" dag!
 
Många kramar!

Kommentera här: