141107

 
Hej på er!!
 
Fredag och hemma igen. Vi kom hem i natt vid halv fyra och dök mer eller mindre i säng ett par timmar innan det var dags att kliva upp fyra timmar senare för att åka och hämta Lilleman. Som jag saknat vår lilla plutt! Dock ser han helt plötsligt mycket större ut och har nya färdigheter att visa.
 
Det har varit många inlägg kring Mailos födelsedag, men nu är vi tillbaka i det vanliga vardagslunket, som dock är kantat med magont. Inte magont rent fysiskt, men allt är inte tipptopp.
Allt gick bra när vi åkte till Norge, jag var ute och körde intervaller på morgonen, innan jag kom hem och vi gjorde oss redo för avfärd. Jobb väntade och tre dagar har sagt svisch i stort sett. Den här gången har jag verkligen saknat Mailo extra mycket. bland blir det bara så och efter hur dagen avslutades igår, så längtade jag bara ännu mer. Jag kände att vi verkligen behöver komma hem och ta vara på tid.
 
Inget jättegivande inlägg känner jag, men dagarna kan gå från toppen till botten känslomässigt och i den situation allt är nu, så är min vardag på det viset.
Ska dock ta och vila en liten stund nu, medan skrutten sover, innan det blir full fart igen.
 
Hoppas ni har en underbar fredag!
 
Kram
  

Kommentera här: