Nattskräck...!

 
I natt hade vi en natt som vi inte har behövt ha på ett par månader. Light-versioner har förekommit, men inte så här! Vår skrutt hade ett nattskräcksanfall eller vad vi nu ska kalla det och jag har faktiskt glömt lite hur det verkligen känns. Det sliter verkligen i mammahjärtat när man hör sin lilla skatt gråta på det här viset och när ens närhet inte hjälper, vet man varken ut eller in. Man känner sig så otroligt hjälplös!
 
 
        
 

Det var skönt att vi i alla fall fick sova till åtta, men jag kan erkänna att piggheten inte är på topp, men hela den här veckan har jag varit så otroligt trött och orkeslös. Förstår inte riktigt var detta kommer ifrån. Jag brukar alltid vara så pigg och alert! Förhoppningsvis kan lite kaffe få mig att vakna till. Sitter otroligt nog med dagens första nu, men så är det när det är full fart här hemma från det att vi kliver upp.

Kommentarer:

1 Stina:

Jobbigt att vara trött! Men efter lite kaffe blir det säkert bättre ;)
Hoppas du får en fantastisk lördag :)

2 MATILDA ROSQVIST:

så söt :)

3 Stina:

sv; Härligt!
Hoppas du får en toppenkväll :)
kram

4 Ninni - Vimsiga mamman:

Men usch :/ har bara läst om det där då jag trodde att min nummer 1 hade det under en period. Fick liksom inte kontakt med honom några gånger, men det verkar nig bara ha varit mardrömmar.

5 vivi:

Ush sådana nätter är hemska, vi har faktiskt bara haft något enstaka tillfälle då han inte gått att trösta direkt utan vi har fått sitta med honom en stund, det gör som du säger så ont i hjärtat. <3
Kram

Kommentera här: