160213

 
Hej mina vänner!!
 
Lördag igen och veckorna bara springer iväg! Nu är det mycket jobb framöver för min del och ja, det blir troligtvis bara en dag ledigt nu i morgon, innan ganska många dagars jobb väntar framöver.
 
Jag har haft en vecka med mycket mer energi, sömn kallas det! I och med att Mailos lunchsömn är förkortad från en timme till 30 minuter, så somnar han nu en timme tidigare och sover till sex, så då är det lättare att komma i säng tidigare och få lite sömn. Helt underbart!
I tillägg till det så har jag fuskat lite med maten i veckan. Inte supermycket och inte speciellt onyttigt, men lite mer mat bara, men jag är fortfarande inom mina ramar. Jag känner redan stor skillnad i kroppen nu, vecka två och jag vill i stort sett bara träna hela tiden! Det jag har svårt att hinna med är mina powerwalks. Det är en kamp mot tiden. I dag hann jag i alla fall med en härlig tur tidigt på morgonen, innan det var dags att gå till jobbet. Däremot är det lättare att klämma in extra styrketräningspass eller hemma pass. Den här veckan ligger jag på pluss där, vilket känns skönt. Så imorgon får jag väl ut och gå som bara den, förutom att jag måste hålla på att städa.
När jag bara har en dag ledigt, så blir det lite knepigare, men det gör mig ingenting. I dag har vi bröllopsfirande på jobbet. Ser fram emot att få höra hur all planering som jag och min kollega på booking har lagt ner, förhoppningsvis blir perfekt! Vet att de som genomför kvällen kommer gör ett kanonjobb!
 
Nu ska jag ta och plocka lite här hemma!
Ha en fortsatt underbar lördag!
 
Kram

Kommentera här: