160225

 
           
 
Fantastiska morgon! Njöt av veckans tredje powerwalk igår på nästan en timme. Det var så frisk, skön luft och solen började komma. Härligt!
Nu har vi vaknat till här hemma denna torsdag och ska njuta lite av att bara vara innan vi sätter fart igen. Tänkte ta med Mailo på en powerwalk och handla ägg på vägen, då det är en enorm åtgång på det hemma hos oss just nu.
 
Veckans träning so far...
 
Powerwalk 50 min x 2
Powerwalk 45 min x 1
Överkropp x 1
Benpass x 1
 
Gårdagen var för övrigt ägnad till att jobba hela förmiddagen med några av mina kollegor. På eftermiddagen ägnades resten av tiden till all tvätt som vi hade och så passade jag på att köra ett benpass.
 
När Mailo kommit hem blev det packning för hela slanten. Någon hade längtat en hel dag efter att packa och helst skulle vi nog åkt på en gång, men det är inte alltid det blir så. Vi hade annat hemma att ordna med helt enkelt och Mailo skulle klippas. Jag känner mig nog stressad över att vi ska åka igen. 3 dagar ledigt på 24 dagar känns, så att ha hunnit andas lite hade varit skönt, men det blir inte alltid som man tänkt sig.
 
Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och starta dagen här hemma!
 
Kram till Er!

Kommentera här: