Nya förändringar och Kurs

 
         
 
 
God Morgon!
 
Skönt att vakna till och njuta av en härligt god kaffe. Sovmorgon till kvart i sju är jag ju inte bortskämd med. *ler*
Dagarna knallar minst sagt på och jobbandet fortsätter.. Mycket har hänt i det sista, framför allt med jobb, mestadels till det positiva. Jag känner mig enormt glad över en sten som har lättat, vilket kommer göra att jag får mer tid till faktiskt träning, det som får mig att orka mer  - no matter what!
Jag ska berätta mer när alla bitarna har fallit på plats, men nu jobbar vi för att få klart allting, så att den här planen ska fungera.
 
Idag väntar en ny dag med jobb. Vi ska iväg på kurs i Oslo på ett annat hotell som också är medlem i De Historiske, The Thief. I samband med det så ska vi också få lite upplärning i revpar, Revenue per available room (logiintäkt per disponibelt rum). Det ska bli spännande. Ska vara där tills imorgon eftermiddag.
 
Önskar er en härlig söndag, så ska jag ta vara på all tid jag kan få med min lilla älskling här hemma!!
 
Kram
 
          
 
          

Kommentera här: