Veckans träning

 
Sedan jag kom igång igen för 3 veckor sedan, så har orken ökat enormt och jag känner mig faktiskt starkare och piggare. Finjusteringar behövs fortfarande och det beror på att jag fuskat, men men.. Allt har sin tid, bara jag får chansen att fortsätta hålla på så mycket som enligt plan.
 
Den här veckan är den enda veckan där jag inte helt kunnat följa min plan, då jag jobbar 10 dagar i sträck och bara kommer ha en dag ledigt på 16 dagar. Har en dag till jag måste ut och powerwalka lite till för att komma i kapp någorlunda. Mycket hemmaträning, men har man barn så får man göra det bästa av situationen.
 
Jag har i alla fall lyckats få till:
2 x Helkropp hemma     
1 x Ben- och rumpa hemma
3 Båträningspass
2 x 40 minuter Powerwalk
 
Ett typiskt sista mål innan sängen väntar. Oftast endast mina äggvitor och avokado.
          
 

Kommentarer:

1 a n n i k a:

Gott!

Svar: Ja, det är faktiskt väldigt gott och mättande :-)
Dénise

Kommentera här: