160121

 
God Morgon!
 
Att hinna allt är en kamp mot tiden.. Det vardagliga som alltid måste hinns med, men allt utom det får inte riktigt plats. Att blogga vet jag inte riktigt hur det ska platsa. Min vardag är inte riktigt som den har varit och i det mesta är det helt fantastiskt, men träningen har jag enormt dåligt samvete över, trots att jag rör på mig mycket och bloggningen får komma när den kommer den med.
Just nu har jag en period när det bara är så och jag får acceptera det.
Förutom det så är livet väldigt bra! Hinner inte knåpa ner allt roligt vi har gjort i helgen, för snart måste mitt hjärta vaknar, så att han får lite mat innan dagis. Att han inte vaknat tidigare är otroligt, men han behövde nog sömnen.
 
Vill mest önska er en otroligt fin dag, så ska jag försöka titta in senare idag eller imorgon och berätta mer.
 
Kram!
 
          
 
 
 

Kommentera här: