160319

 
God Morgon,
 
Då var det helg igen och tiden går så otroligt fort. En lite tröttare vecka, men genomsnittligt så sover Mailo sämre när vi är borta, vilket vi var förra helgen och det påverkar också min sömn, då jag alltid är uppe med den lille skrutten. Att han sedan vaknade fem i måndags var ingen höjdare, men det är bara att bita ihop och hinna ikapp med tiden.
 
Det har varit en vecka med många blandade inslag, men framför allt jobb. Den blev inte alls vad jag trodde, men så är det. Så länge det mesta är löst, kan jag inte göra mer. Jag har varit ärlig och uppriktig, vilket är det allra viktigaste i alla lägen.
 
Förutom det har vi haft en mysig vecka! En hel del träning har blivit av, men också mycket slarv med maten. Förhoppningsvis blir det bättre efter påsk då H och jag ska göra det här tillsammans. Inget mer kvällsgott varje kväll... Alltid lättare att vara två, men vi får se. Vi provar, för jag vet ju att det ger ett bra helhetligt resultat.
 
          
 
Vi har lekt mycket med Mailo om kvällarna och ägnat oss åt mycket vardagssysslor. Efter ett avsnitt av favoritserien på kvällarna har jag lagt mig och många kvällar varit helt utslagen.
 
Det är inte lätt att ta kort på en liten vilding, som inte kan ligga still två sekunder..
          
 
Natten till dag har haft många uppvakningar, men sovmorgon till halv sju, så kan inte klaga där.
Nu ser vi fram emot en dag som säkert kommer bjuda på fint väder. Jag ska se vad jag ska syssla med här hemma. Säkert ett och annat plock och en och annan promenad ute. Vi ska ut på morgonpromenad och handla lite i tillägg. Härligt! Det ska bli skönt med en lördag hemma.
 
Önskar er en härlig start på helgen!
 
Kramis
 

Kommentera här: