Sliten

 
Jag tror ordet "sliten" bara är förnamnet efter dessa dagar. Magsjukan har hägrat här hemma och innan 48 timmar har passerat har nästa smittats.
 
Har inte gjort annat än att tvätta, tvätta och städa här hemma. Sedan Mailo blev sjuk har jag nog skurat golven runt femton gånger utan att överdriva. Stackars liten har inte lyckats behålla något. Som tur var gick det relativt snabbt över, även om han varit kraftlös ett par dagar. Helt normalt när denna trista sjukdom hägrar.
 
Som ni ser på bilden är Mailo nu frisk och redo för en massa bus! En sak som varit skönt sedan han blivit frisk är att han hör och häpna, sovit till halv åtta två dagar i sträck! Jag är otroligt tacksam för det i alla fall. Som ni vet är ju inte Mailo den som älskar att sova på morgonen och det här är det längsta sedan han sov till klockan var åtta på morgonen den 30 december förra året. Ja, jag kommer till och med ihåg sista gången han sov så länge. 
 
        

Nu ska jag ta och försöka underhålla världens bästa lilla kille!
Ha en fin söndag!
 
Kram
         
 

Kommentera här: