090831

Hej darlings!

Måndag igen och jag har börjat bli krasslig, vilket inte alls är kul, men jag är positiv, måste ju bli frisk så jag kan träna ju! Jag håller på att klättra på väggarna hemma. Men träning med ond hals och riktig snuva är inte bra, så det blir vila idag.

Vaknade upp vid halv sju och fixade till mig. Var inte så sugen på att gå upp, men det går alltid, bara man kommer upp. Kom till jobbet och var rätt pigg ändå. Fixade allt med Serpil och vid nio åt vi frukost med Pogaca och te. Så gott som sagt. Min mage är nog dock mindre glad *ler*. Jobbade på och har haft riktigt mycket att göra idag, ända till tolvtiden, då det började lugna ner sig.

Vid två slutade vi och åkte hem och åt lite frukost. Det är nog något jag och Serpil alltid kan äta *skratt*, sitta och äta och prata i timmar. Har även haft lite problem, som vi har varit med och löst. Jag säger inget mer än my god! Att vissa människor orkar...

Anyway ska lilla sjuka jag hoppa in i duschen och sedan bädda ner mig varmt framför tv:n och mysa för mig själv.

Kram så länge

Kommentera här: