110731

Hej på er!!

Här är jag hemma igen och ligger utslagen på soffan. Ingen ork till något, helt sjukt. Men tre och en halv timmes sömn känns av och eftersom jag sovit dåligt i flera dagar så, nu är det dags att re-charge the batteries! Är ändå helt toppenglad efter veckan i Norge. Den har varit fantastisk. Sju dagar har flygit iväg och det har varit fullt på Havnekrogen. Vi slog dessutom nytt rekord igår! Crazy day, som avslutades väldigt trevligt med min chef och min kollega.

Torsdag, fredag och lördag har gått i springande fart. Vi har rent ut av sprungit i tolv timmar om dagarna, men vad roligt det har varit. Det var bara gårdagen som var lite mer kaosartad, men alla dagar har sitt slut och vi klarar det tillsammans.

Igår var vi alla dock helt slut efter dagen. Det var en allmänt rörig dag som sagt, men när den var slut, blev det ingen utgång, för ingen av varken mig eller C orkade. Vi tittade på varandra och såg ut som trasor. Satt och pratade länge med vår chef och åt bland annat färsk frukt av alla det slag. Återhämtning av att vi inte hunnit äta så mycket under dagen. Det var så skönt och bara få prata ut och ventilera, samt bara njuta av kvällen/natten. Ett bra slut på denna jobbvecka.
Duschade och fixade, samt packade. Somnade vid fyra helt slut och vaknade vid halv åtta imorse för att möta upp H vid åtta för ltie frukost. Uff vad trött och illamående jag var. Mitt typiska trötthetssyndrom. Men märkte det redan igår morse när det var andra dagen på rad som jag inte kunde somna förrän halv 4 på natten och så vaknade jag vid tio av att vara illamående och hungrig på samma gång.

Tog kvart i nio-båten över och H körde första biten till Sverige, så tog jag sista. Kom hem och packade upp, tvättade, låg och vilade. Har försökt äta lite efter att vi har handlat och så har vi hälsat på H:s syster och döttrar, samt hans mamma en ltien stund. 

Nu är det vila som gäller och någon har redan slocknat bedvid mig.


Kram så länge



Dagens lilla My              
             

Kommentera här: