121230

 
God Morgon!!
 
Idag väntar ett litet nytt äventyr på annan destination... Det ser jag verkligen fram emot. Jag hinner till och med en liten kort morgonstund innan H vaknar till och vi ska röra på oss.
 
Gårdagen var för övrigt rätt härlig. Humöret var ganska mycket på topp. Finns småsaker som kanske kan dra ner på det, men jag bryr mig inte så mycket längre. 
Jag tog tag i manikyren och sydde upp byxorna som jag skulle. Sedan packades kläder och fixades lite. Var iväg en sväng och busade med lilla M, innan vi fortsatte hem för matlagning. Skulle bli rester från igår, men det blev lite pannkaka av allt och ibland ska man inte göra tjugo andra saker samtidigt som man lagar mat. Shit happens! Det blev bra till slut, vilket är det viktigaste och mätta blev vi!
 
 Lilla moi igår
          
 
Kvällen blev lugn. Pratade med mams lite och slappade. Försöke att inte komma isäng alldeles för sent, för då skulle man vara död idag. *ler*
 
Men nu måste jag fortsätta...
 
Puss
 
 
 
 

Kommentera här: