130228

 
Dagen på jobbet är slut och en skön promenad i solen hanns med innan den gick ned. Det är så fint här ute på Oscarsborg, när solen skinen och snön gnistrar. Bättre kommer det bli när våren och sommaren väntar.
 
Här springer tiden förbi och två dagar är redan avklarade. Det har varit givande dagar och välmåendet har varit på topp. Igår lämnades bostaden tidigt på mrogonen, för att komma till Norge till lunch. Det blev jobb till sen kväll och roligt hade vi. Gästerna var trevliga och glad, samt hade små underhållande spex inlagt i middagen. Alltid roligt att få vara med och ta del av de sakerna. Väl i säng vid halv två, så var jag helt död, mer eller mindre. Jag var verkligen slut. Eller ovan, eftersom jag inte rört mig så mycket under två veckor. *ler*
 
Somnade ganska direkt och när klockan ringde tjugo över sex, så trodde jag det var en dröm, något konstigt. Upp kom jag och sedan har ännu en jobbdag rullat förbi. Tiden har gått fort och direkt efter jobbet, blev det en skön timmes promenad i det fina vädret. Hur härligt som helst och vackert!
Efter en skön dusch var jag hungrig, så lite god "frikasse" mättade magen. Mums!
 
Resten av kvällen blir mycket lugn. Är trött allra redan och kommer säkert  somna tidigt. Klockan är inte mycket och jag längar redan efter sängen. *ler*
 
Ska ta och fortsätta njuta av kvällen!
Ta hand om er!
 
Puss och kram

Kommentera här: