Sheseido

 
För ett par dagar sedan trillade dessa godingar ner i brevlådan. Jag är idag otroligt dålig på att ta hand om min hy och även om den alltid har varit bra och relativt fin, så känner jag att det börjar bli dags att ta hand om den mer grundligt. Den är inte lika elastisk och slät med samma lyster, som när jag var tjugo år. Därför känner jag att detta är ett bra steg på vägen. 
 
Har hör mycket gott om Sheseido White Lucency, så har nu beställt en dag- och en nattkräm, med förhoppningar om att de ska vara riktigt bra!
 
Har ni provat det märket tidigare? Vad har ni i så fall för erfarenheter?
 
          
 

Kommentarer:

1 Mizca:

Svar: Roligt att höra :) Det var gott och faktiskt romantiskt, det blev en bra kväll!!

2 Viktoria - Gravidblogg:

Ja apor är super söta :) hihi.

3 MATILDA:

Har inte testat men hoppas den är bra :D

4 NICOLE:

Har inte testat dessa men hoppas de är bra :) Det är viktigt att ta hand om sig =)

Svar: Ja, det är ju det och man får ju göra sitt bästa helt enkelt! :-)
Dénise

Kommentera här: