Korv med bröd

 
I  fredags hade vi fredagsmys deluxe hemma hos oss! Kan inte påstå att det ær speciellt ofta Mailo får korv, oftast bara om vi är sena ut med att laga mat eller att jag inte har förberett något dagen innan. Jag vill att han ska ha mat lagad från grunden och speciellt eftersom att de inte alltid får varm lunch på dagis.
 
I går bröt vi trenden, men ingen var nog så nöjd som Mailo. Korv med bröd och Festis! Vilken fest! Festis till måltiderna är inte heller något jag ens brukar ge på helgerna. Jag vill att han ska ha näringsrik mat hemma. Skulle han gå på kalas skulle jag inte säga mycket, då han måste få chansen att äta och vara delaktig i det de andra äter, om han nu vill. På helgen får han äta en glass eller lite chips om han vill ha det, men så är inte alltid fallet.
 
Det blev en mycket mysig kväll och med några Pringles i magen var herrn nöjd. Då blev det att duscha, mysa och invänta John Blund.
 
          

          
 
 
 

Kommentera här: