160301

 
 
          

 
En helt fantastisk start på denna dag! Hade lugnt kunna fortsätta sova, men en ny dag väntade med mysmorgon, följt av powerwalk och jobb.
Efter att Mailo blivit lämnad på dagis,, så passade jag på att ta en powerwalk innan jag själv tog mig till jobbet. Energin håller sig stabil längre utöver dagen, vilket jag själv tycker är underbart. Lika bra att passa på när möjligheten ges.
 
I går kom jag hem ganska fylld av energi. Dammsög och skurade golven hemma, plockade och åkte för att hämta Mailo. Passade på att ha en mysdag med lek hemma, samtidigt som tvätt och vardag väntade. Lika bra att ha en sådan dag, så att jag i dag kan fokusera på annat och hinna med ett träningspass hemma ikväll.
Ville mest titta in, då jag måste fortsätta med allt som väntar.
Kram

Kommentera här: