Mitten av veckan och taggad med energi

 
Redan halvvägs mitt in i veckan och snart torsdag! Den här veckan har mer eller mindre sprungit förbi och jag är så taggad med energi. Jag ska inte säga för mycket, men känner mig ganska peppad så sätt.
 
          
 
Har varit duktig med träningen, eller så gott som det har gått. Veckan pass som hittills är avklarade är:
40 min powerwalk x 2
30 min powerwalk x 1
 
Hemmaträning:
Helkropp x1
Rumpa- och bålträning x 1
Överkropp x 1
 
Längtar redan tills imorgon och vad den dagen har att erbjuda. Har dessutom varit enormt flitig hemma och städat av hela hemmet igen. Lika bra att ha allting gjort.
Nu längtar jag tills imorgon och då ska jag ta och packa ihop lite saker och förbereda. Vi tar oss en sväng till familjen i helgen igen. Kort och koncist, men mysigt!
 
Nu ska även jag krypa till kojs. Som jag längtar efter sängen!
 
Kram på er
 
         

Kommentera här: