Shoppingtripp

 
Kan man ha mer roligt?!  En härlig dag i Karlstad med H, Si och Se! Shopping, lunch, mer shopping och fika blev det innan vi åkte hemåt. Lite bra saker och mina måsten blev avklarade. Hur bra är inte det!
Shoppingsuget var stort, men bra och behövliga saker fick följa med hem!
 
Vaknade tidigt imorse och gjorde mig klar för att åka iväg. Fixade lite med tvätten och så åkte vi.
 
Min fina nya höstjacka! Som ofta ett kap från H&M.
 
           
 
Kom till Karlstad och började med lite shopping. En snygg blå topp som är lite transparent, en randig  topp och en blå klänning åkte med hem. *me like* Även två par vntar åkte med. Så duktig som jag är på att tappa bort dem!
 
          
 
Vi fortsatt med frukost/lunch till oss alla på Wayne's. Som vanligt slår ingenting salladen som jag bara älskar!
 
          
 
Fullt med mat i munnen!! Underbara Se & Si! ♥
         
 
Efter god mat fortsatte shoppingen - strumpor! Kanske tråkigt att inhandla, men guld värt att ha, speciellt nu när alla går sönder. *ler* Fick inhandlat några småsaker till och så åkte vi mot Bergvik.
Handlade lite mer där som baslinnen, arbetsbyxor och hittade jättefina necessärer på Lindex. Mina är verkligen så gamla och trasiga, så ett par nya var verkligen välkomna!
       
 
          
 
Fikade och åkte hem. Här hemma har vi tagit itu med tvätten och H är och tränar. Jag själv latar mig och bloggar lite. Någon lust till träning har inte funnits, så det kan vara bra med vila en dag till.
 
Nu måste jag springa iväg och handla lite!
 
Puss på er!
         
 

Kommentera här: